Don't forget the keys! - Reisverslag uit Næstved, Denemarken van Jallysa Heijer - WaarBenJij.nu Don't forget the keys! - Reisverslag uit Næstved, Denemarken van Jallysa Heijer - WaarBenJij.nu

Don't forget the keys!

Door: Jallysa

Blijf op de hoogte en volg Jallysa

21 Augustus 2015 | Denemarken, Næstved

Jaja, we zijn veilig aangekomen in de stad, of tja, meer een dorp eigenlijk, Naestved.

Na een lange reis met een overnachting net voor de grens in Duitsland en een leuke tussenstop in Odense zijn we dan eindelijk in mijn kamertje aangekomen.

De afgelopen week zijn papa en mama nog gezellig blijven logeren en hebben we de laatste dingen voor mijn kamertje geregeld. Ook hebben wij een uitstapje gemaakt naar het prachtige Kopenhagen, waar ik zeker nog een paar keer heen ga. Verder hebben we het dorp verkent en een kijkje genomen op het strand. Het is hier super lekker weer, maar met die wind niet bepaald lekker 'strandweer'.

Vanochtend heb ik papa en mama uitgezwaaid en daarna heb ik mijn kamer verbouwd, een fotomuur aangemaakt en wilde ik even naar buiten toe.

Toen ik mijn deur dichttrok bedacht ik me dat mijn sleutels nog binnen lagen, en laat mijn kamerdeur nou net zo'n deur zijn die gelijk in het slot valt... Sta je dan, op je slippertjes voor een dichte deur.

Gelijk dacht ik aan de receptie, daar hebben ze vast een sleutel. Maar eenmaal bij de receptie zie ik dat ze pas om 16:00u weer open zijn. Op dat moment was het helaas pas 14:00u.

Na het telefoonnummer geprobeerd te hebben waar niemand opnam besluit in maar op zoek te gaan naar gezelschap. Gelukkig komt net op dat moment mijn beneden buurmeisje naar buiten. Ik vertel haar dat ik zo dom ben geweest om mijn sleutels binnen te laten liggen en dat er pas om 16:00u weer iemand bij de receptie is. Ze heeft gelukkig geen plannen, dus we besluiten een rondje te lopen.

In de buurt lopen we, denken we, gewoon een rondje. Vervolgens komen in allemaal doodlopende straatjes terecht. Allemaal mega opritten van nog grotere huizen dan de al grote huizen die in mijn straat staan. Terug lopen is wel heel ver om, dus nemen we een paadje tussen twee mega huizen door waar we hopelijk niet worden gesnapt haha, volgens mij is het namelijk een prive weggetje.

Zo komen we uiteindelijk weer terug bij ons huisje waar we nog even verder kletsen. En dan is het gelukkig 16:00u en kan ik naar de receptie toe. De vrouw achter de balie lacht me vriendelijk uit, ik ben ook wel een beetje een dommerd haha. Maar gelukkig heeft zij de sleutel en kan ik weer mijn kamer in.

Net op tijd, want ik moet er gelijk weer vandoor. Gister heb ik met papa en mama namelijk een tweedehands fiets gevonden bij een fietsenwinkel en die moet ik om 17:00u ophalen. Hiervoor moet ik wel eerst een behoorlijke wandeling naar het centrum maken, maar ik kan gelukkig op mijn fietsje terug!

  • 21 Augustus 2015 - 20:04

    Leonie:

    Lekker slim jallys

  • 21 Augustus 2015 - 20:08

    Leonie:

    Huh, ik had nog meer getikt, maar dat is nu weg. Gelukkig kan je er nu weer naar binnen en wel leuk dat je nu kennis hebt kunnen maken met jou buurmeisje.

  • 22 Augustus 2015 - 09:31

    Martine:

    Oh jee, maar wel lekker de buurt verkennen dus! Nou maar lekker genieten van je woonplekje en vergeet niet te studeren !! Leuk om je te volgen. Ik hoor wel weer verder van je. liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jallysa

Actief sinds 31 Juli 2015
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 2710

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 20 Januari 2016

Studie avontuur in Denemarken

Landen bezocht: