De eerste schooldag - Reisverslag uit Næstved, Denemarken van Jallysa Heijer - WaarBenJij.nu De eerste schooldag - Reisverslag uit Næstved, Denemarken van Jallysa Heijer - WaarBenJij.nu

De eerste schooldag

Door: Jallysa

Blijf op de hoogte en volg Jallysa

25 Augustus 2015 | Denemarken, Næstved

Zo, mijn eerste schooldag zit erop. Om 8:30u moest ik er zijn. De weg had ik al verkent en het lokaal was gelukkig niet moeilijk te vinden aangezien de school best klein is.

Ik werd ontvangen alsof ik een prinses was of zoiets. Iedereen kwam me super aardig begroeten en netjes voorstellen, echt heel apart maar wel leuk! Daarna kreeg ik mijn inlogcodes voor het schoolnetwerk en een stapel boeken (waarvan ik nog steeds niet weet of ik ze te leen heb of dat ik ze moet betalen straks haha)

We kregen een gratis ontbijtje (wat helaas niet elke dag zo is haha) en vertelden over onze vakanties.

En toen zat ik daar.. Tussen allemaal mensen die al van alles hadden geleerd. Vanaf een uur of 10 ging het alleen maar over wat ze vorige semester gedaan hadden. Een beetje saai dus voor mij.

Maar dat gaf me wel de tijd om 'fronter' te leren kennen. Dit is het schoolsysteem waar we alles in moeten leveren, alle informatie op komt te staan en waar mijn rooster staat. Ik dacht dat de HHS het soms lastig maakte, maar jeetje wat is dit een lastige site! haha

Wat heel grappig is, is dat ik maar 3 Deense studenten in de klas heb. De rest komt bijna allemaal uit China of uit Nepal!

Uiteindelijk heb ik best een leuke dag gehad met hele aardige mensen! En morgen begint het echte werk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jallysa

Actief sinds 31 Juli 2015
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 2706

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 20 Januari 2016

Studie avontuur in Denemarken

Landen bezocht: