Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jallysa Heijer - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jallysa Heijer - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Jallysa

Blijf op de hoogte en volg Jallysa

14 Augustus 2015 | Nederland, Nederland

Het is nu een paar weken voor ik vertrek. Net terug van Dour festival en gelijk aan de bak. Alles in mijn kamertjes aan de Copernicuslaan inpakken en dan alles bij mijn ouders stallen. Vanaf nu ben ik een soort van dakloos haha. Gelukkig kan ik de laatste weekjes in Nederland bij mijn lieve vriendje logeren. Koffers zijn al zo goed als ingepakt.

Vandaag is het 14 augustus. Morgen vertrek ik met Papa en Mama richting Denemarken. Gister hebben we met het hele gezin en aanhang nog gezellig gegeten en afscheid genomen. Vandaag nog heerlijk uit eten geweest met vriendje lief.

Morgen om half 7 staan mijn ouders hier voor de deur en vertrekken we naar Denemarken. Rustig aan zullen wij door Duitsland rijden, daar nog een stop maken en dan zondag het laatste stuk naar mijn nieuwe woonplaats Næstved rijden.

Best spannend nu het echt gaat gebeuren!

  • 14 Augustus 2015 - 22:44

    Je Zus Eetje:

    Lieve Lieve Lieve Zus,

    Heel veel plezier in Denemarken!!
    Ik ga je echt Superr erg missen!!

    Maar we zijn niet getreurd want morgen 15 augustus
    precies over 2 maanden zie ik jou weer maar dan in Denemarken.
    Kan nu al niet wachten om naar je toe te komen en je bent
    nog niet eens weg haha...

    Lieve zus goede reis en tot over 2 maandjes!!

    We skype, mailen, appen en wat er nog meer kan tegenwoordig
    op social media gebied...;-)

    Hele dikke kus + knuffel
    Je zus Eetje

    Hou Van Jou!!

  • 14 Augustus 2015 - 23:06

    Martine Keus:

    Lieve Jallysa,

    Ik wens je een hele fijne tijd in Denemarken, geniet ervan en vergeet ook niet nog wat te studeren ;)

    liefs Martine

  • 14 Augustus 2015 - 23:32

    Leonie:

    Heel veel plezier! Leuk dat we je kunnen volgen via deze site. Groetjes Leo

  • 15 Augustus 2015 - 01:34

    Django (de Broer):

    Lievee zusss,

    Veel plezier op de heenreis

    In oktober gaan E en ik lekker een weekie
    Genieten bij jou!!
    Kan niet wachtenn!!!!!!!!!

    Tot snel zussieee

  • 10 September 2015 - 15:22

    Oma Den Heijer:

    Hallo Jallysa,

    Hoe gaat in Denemarken spreek je al een beetje Deens? Heb je het naar je zin op school en in je huisjeHoe is het weer daar is het kouder dan bij ons nou dan kom ik niet hoor ik heb een hekel aan de kou net als je vader. Hier is het nu mooi weer ik hoop, dat het zo blijft want morgen ga ik met Piet een weekje weg. Nog even vakantie vieren. Verder gaat het hier goed.

    Heel veel liefs van Piet en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jallysa

Actief sinds 31 Juli 2015
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 2713

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 20 Januari 2016

Studie avontuur in Denemarken

Landen bezocht: